Sähköinen taloushallinto


-  Maestro Tilitoimisto - 

Yrityksen taloushallinnon reaaliaikaisuus on johtamisen keskeinen työkalu. Sähköisen taloushallinnon tarkoituksena on

nopeuttaa prosesseja, sekä tuoda seurantamahdollisuus kaikille taloushallinnon tiedon tarvitsijoille vaivattomasti. 


Päivittäisessä taloushallinnon hoitamisessa sähköisen taloushallinnon etuja ovat mm ostolaskujen vastaanotto, hyväksyntä ja maksatus sekä tositteiden siirtäminen digi-muotoon vaikkapa matkapuhelimella.


Sähköisen taloushallinnon myötä pystymme tarjoamaan yritykselle laajan taloushallinnon palvelukokonaisuuden laskujen lähettämisestä, laskujen maksatukseen ja kaikkeen mitä yrityksessänne siinä välissä tapahtuukaan.
Kuukausittaiset raportit toimitamme asiakkaan kanssa sovitussa laajuudessa aina kohdekuukautta seuraavassa kuussa.

Muita taloushallinnon tehtäviä, joista huolehdimme puolestannne:
- Kirjanpidon laadinta kuukausittain

- Arvonlisäveron laskenta
- Verotilin seuranta
- Tilinpäätöksen ja veroilmoituksen laadinta

- Ennakkoverojen ja sivukulujen seuranta

PALKANLASKENTA
• Kuukausipalkkojen laskenta
• Tuntipalkkojen laskenta
• Raportointi
• Palkkojen maksatus
• Palkkalaskelmien toimitus palkansaajalle
• Työnantajasuoritusten maksatus
• Kuukausivalvontaraportit Verohallinnollle
• Vuosivalvontaraportit Verohallinnolle sekä Tyel kumppanille
• Palkkatodistukset